Bəylərə məşq proqramı

Fitness məşq proqramı necə seçilir ? ilk öncə fitneslə məşqul olmaq səbəbiniz təyin olunur ondan sonra proqram seçilir.

Fitness ilə məşğul olan xanımlar 3 qrupa bölünür :

1.    Arıqlamaq istəyənlər 

2.    Çəki yığmaq istəyənlər 

3.    Bədən formasını şəkilləndirmək istəyənlər 

 

Arıqlamaq istəyənlər : ilk öncə qida normaya salınır, kalori defisiti yaradılır. Kardio məşqlərə üstünlük verilir : qaçış lenti , xizək , aerobika , zumba və s .

kardio məşq

Çəki yığmaq istəyənlər : qida zəngilləşdirilir, zülal tərkibli qidalara üstünlük verilir və məşqlər əsasən güc məşqləri olur. əzələnin böyüməsi hesabına çəki artılır.

güc məşqi

Bədən şəkilləndirmək istəyənlər :  dəri altı piy təbəqəsi normadadirsa, əzələ qruplarının üzərində işləyərək xanımlara məxsus formanı əldə etmək olur . Sağlam qidalanma tətbiq etmək mütləqdir.

məşq